FAQ

Choć zamieszczony poniżej zbiór pytań i odpowiedzi pomoże rozwiać część wątpliwości, pamiętajcie, że jesteśmy bardzo elastyczni jeśli chodzi o współpracę z Wami.  Nie pracujemy szablonowo. Do każdego ślubu podchodzimy indywidulanie, dlatego bardzo cenimy sobie możliwość spotkania z Wami i porozmawiania o Waszych oczekiwaniach. Osobiste spotkania są niezastąpione, aby móc udzielić wyczerpującej odpowiedzi. Pamiętajcie, że my też chcemy Was troszkę poznać, posłuchać o Waszych zachciankach i marzeniach. A wszystko po to, by nasza współpraca była niezapomnianą przygodą.

01. Jaki jest koszt Waszej usługi – wykonania reportażu ślubnego?

Nasza oferta jest bardzo elastyczna. Posiadamy oczywiście pakiety wyjściowe, których ceny zaczynają się już od 2500 zł ale chętnie dostosowujemy je do indywidualnych potrzeb naszych klientów.

02. Czy w dniu ślubu macie określony limit czasu pracy?

I tak i nie. Nigdy nie umawiamy się z klientami na określoną liczbę godzin pracy ani też na pracę od -do. Lubimy być „na placu boju” dosyć wcześnie, kiedy jeszcze żadne znaki na niebie i ziemi nie zapowiadają nadchodzących wydarzeń. Naszym ograniczeniem czasowym jest zwykle zakończenie oczepin bez względu na to która jest wówczas godzina. Nie ma natomiast najmniejszego problemu byśmy pozostali do zakończenia zabawy albo i dłużej ….

03. W jakich miastach pracujecie?

Najczęściej realizacje nasze mają miejsce na terenie województwa lubelskiego i mazowieckiego gdyż tutaj mieszkamy ale bardzo chętnie wypuszczamy się poza ich granice a nawet poza granice kraju. Fotografowaliśmy zakochanych młodych ludzi w Norwegii, Hiszpanii, Włoszech.

04. Jak długo trwa oczekiwanie na zdjęcia?

Materiał w formie elektronicznej staramy się przekazać w czasie do 3 tygodni od wykonania zlecenia. Zdjęcia są poddane procesowi postprodukcji i udostępniane w galerii internetowej. Termin przekazania materiału w formie papierowej zależy już od klientów gdyż to oni wybierają które zdjęcia i w jakiej formie chcą otrzymać.

05. Ile zdjęć oddajecie klientom?

Z reportażu ślubnego oddajemy minimum 500 zdjęć w formie elektronicznej z czego około 100 wybranych przez klientów drukujemy i przekazujemy w personalizowanych pudełkach lub w formie albumu. Fotografie z sesji narzeczeńskich i plenerowych liczone są odrębnie.

06. Czy zdjęcia które oddajecie klientom są poddawane obróbce?

Tak. Wszystkie zdjęcia, które przekazujemy klientom przechodzą pełen proces postprodukcji.

07. Czy udostępniacie galerię zdjęć na stronie www?

Tak. Zdjęcia udostępniamy klientom w galerii internetowej która jest zabezpieczona hasłem. Galeria posiada opcję udostępniania jej gościom, ukrywania zdjęć zbyt intymnych, oznaczania ulubionych itp.

08. Czy wykonujecie zdjęcia portretowe w dniu ślubu?

Tak. Już w trakcie przygotowań staramy się kilka takich portretów młodych wykonać. Natomiast w czasie przyjęcia weselnego zawsze proponujemy zorganizowanie krótkiej sesji portretowej z gośćmi. Jest to doskonały dodatek do fotoreportażu.

09. Jakimi aparatami fotografujecie?

Podstawowym naszym sprzętem są aparaty firmy Canon. Posiadamy również sprzęt zapasowy, który w czasie niespodziewanej awarii podstawowych aparatów jest w pełni kompatybilny z system Canona.

10. Czy Wasza działalność jest zarejestrowana?

Tak, nasza działalność jest zarejestrowana od 2011r. Wszystkie programy do obróbki zdjęć których używamy pochodzą z legalnego źródła.

11. Czy i w jaki sposób dbacie o bezpieczeństwo zdjęć?

O bezpieczeństwo zdjęć dbamy wielopłaszczyznowo. Proces zabezpieczania materiału zaczyna się już na etapie wykonywania zdjęć o czym możecie przeczytać [tutaj].